EDREMİT ANADOLU LİSESİ-AYSEL KORKMAZ

 TAŞ-KAĞIT-MAKAS OYUNU

    Öğrencilerimiz bu etkinliğimizde “mblock 5” programında eklenti olarak indirdikleri yapay zekâ makine öğrenmesi modülü sayesinde kameradan kağıt üzerine çizdikleri taş-kağıt-makas görsellerinin görüntülerini  almışlardır. Bu görüntüler arka planda işlenerek makine öğrenmesi sağlanmıştır. Öğrenme gerçekleştikten sonra kukla üzerinde blok komutlar ile kodlama işlemi yapılmış ve kameraya gösterilen yapılar sayesinde kodlama ile çıkış üretilerek oyun oluşturulmuştur. Öğrencimiz Alperen C. tarafından "Canva" programında hazırlanmış olan videomuz aşağıda yer almaktadır. Video, projedeki her bir öğrencinin "Taş-Kağıt-Makas" isimli yapay zeka etkinliği görüntülerini içermektedir.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDREMİT ANADOLU LİSESİ-AYSEL KORKMAZ

EDREMİT ANADOLU LİSESİ-AYSEL KORKMAZ

EDREMİT ANADOLU LİSESİ-AYSEL KORKMAZ